27 listopada 2012

Makijaż


Jakiś czas temu pisałam wam o kursie wizażu, w którym uczestniczyłam. Pokażę dziś makijaż, który wykonałam w ramach kursu na prześlicznej koleżacne Ani :) Z założenia miał być to makijaż ślubny, na zdjęciach zrobione są tylko oczy. Zdjęcia były robione na szybko, więc nie wszystkie są dobrej jakości.






Cienie, których użyłam to:
biały cień MIYO,
holograficzny cień Lovely 01, którego piękna  i wielowymiarowości zdjęcia zupełnie nie oddają,
brązy z palety Tarte for true blood,
eyeliner Essence 02,
tusz, nie pamiętam dokładnie, ale zapewne Chanel inimitable.

Jak wam  mija wtorek?

:)

29 komentarzy:

  1. przepiękny makijaż! zazdroszczę talentu ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż:) A dziś mam plan na wtorek, a mianowicie gotowanie hiii....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bajecznie pomalowane oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, zwłaszcza kolor eyelinera bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co pamietam ten kurs to była lipa, ale jednak czegoś się tam nauczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż - ja to nie mam cierpliwości ani talentu do malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ten makijaż pięknie Ci oko podkreślił :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) Pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękny makijaż..elegancja i prostota w jednym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie to ślubny, więc taki miał być :)

      Usuń
  11. mi tak mija że kolejny tydzień leci a ja nic nie ogarniam ;)

    oko świetne mi bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, delikatny. Szczególnie ładnie masz zrobione brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście wyraźnie jest napisane, że to nie ja

      Usuń
  13. bardzo ładnie zrobione oczy :) podoba mi się to nałożenie cieni, ja niestety jeszcze nie nabyłam umiejętności by je tak ładnie rozcierać ;)

    OdpowiedzUsuń