1 stycznia 2013

Kilka obrazków...




Witam serdecznie w roku 2013! 
Życze sobie i wam, aby ten rok, choć z 13, nie był pechowy, ale pełen fantastycznych chwil i uśmiechu :)


Święta, koniec i początek roku to zupełnie zakręcony czas, w którym nie miałam za wiele czasu, więc na blogu nic się nie działo, ale już wracam z zapałem do pracy, z głową pełną nowych pomysłów i nie mniejszą miłością do kosmetyków niż w roku poprzednim :D

Przed wami kilka zdjęć z ostatnich dni.




Chinka. Dekoracje świąteczne. Znowu choinka, ale tym razem do zjedzenia, polana słodkim lukrem :)






Podróże nad ranem. Olsztyn. Bydgoszcz. Toruń. Olsztyn. 





Grudniowe włosy. Mini lasagne w formie muffinek. Jon Snow za firanką. Pachnące woski.





Buty w panterkę. Lawendowe paznokcie. Drinki. Dużo drinków. 



                                        Co tam u was ciekawego? Jak powitaliście Nowy Rok?



Pozdrawiam. O.
                         

4 komentarze:

  1. ja powitałam tak hucznie, że do teraz szukam nowego swetra, który zgubiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, blond włosy i Twoje oko! :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń