3 maja 2011

Bloggowanie czas zacząć!

Tadam! Oto mój pierwszy blog. Dotyczyć on będzie oczywiście kosmetyków i związanych z nimi wszelkich babskich spraw. Mam nadzieję, że uda mi się was zainteresować swoimi recenzjami i opisami poszukiwań kosmetyków idealnych. Na wstępie zaznaczę, iż jestem kosmetykoholiczką, co wiąże się z posiadaniem przeze mnie masy niepotrzebnych, nieużywanych kosmetyków, na które jednak uwielbiam się po prostu gapić i cieszą mnie ich sterty zalegające w różnych częściach mieszkania. Przez mój kosmetoholizm najbardziej poszkodowany jest mój narzeczony, którego na potrzeby bloga nazwę krótko, acz treściwie ON. ON pomaga mi przetrwać najtrudniejsze momenty. Używając całej swej męskiej siły stara się powstrzymać mnie przed staniem z nieobecną miną przed kolejną szafą kolorowych kosmetyków, bądź przed kupnem kolejnej różowej szminki czy błyszczyka. Czasem udaje mi się nawet namówć go na wypróbowanie jakiegoś kremiku czy innej pierdoły. Z natury jestem impulsywna, energiczna i szybko się nudzę, niemniej jednak postaram się prowadzić bloga regularnie i rzetelnie.


Pozdrawiam i zapraszam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz