2 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają twoje kosmetyki + przypomnienie o rozdaniu.

        Witam, bardzo przepraszam za tak długą nieobecność. Najpierw sesja, teraz praca po 10 godz. dziennie i przeprowadzka, jestem taaaaaaaaaka zmęczona. Postaram się jednak nadrobić swoją nieobecność jak najszybciej. Widzę, że przybyło mi sporo obserwatorów, dziękuję i przysyłam ciepły uśmiech w Waszą stronę.

Dziś TAG, który robię chyba jako ostatnia, jeśli jeszcze ktoś go nie zrobił, serdecznie zapraszam do zabawy.

Zasady Taga "Jak mieszkają Twoje kosmetyki?":
1. Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki (ja w niej trzymam niektóre kremy ;-)

2. Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.

3. Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.  




Jak wspomniałam, jestem w trakcie przeprowadzki, przed spakowaniem postanowiłam pstryknąć fotki moim kosmetykom. Szafka z łazienki jest już przewieziona, więc pielęgnacja stoi po prostu na wannie. Oto ona...

 Żele, szampony, odżywki, balsamy i reszta :)






W pudełku po Raffaello produkty do buźki: woda termalna, pianki do demakijażu, płyn miceralny, toniki, mleczko, żele, maseczka, peeling do dłoni (nie wiem, czemu się tu znalazł ;p )



Kosmetyki do włosów, do stylizacji.




Kolej na lakiery, które zamieszkują sobie w pudełeczku z empika. 





Czas na kolorówkę. Moja kolekcja miała kilka różnych mieszkanek, ostatnio przeprowadziłam ją do szufladek z tesco. 




Niektóre szufladki....
Cienie trzymam w czarnych szufladkach, stojących na tych kolorowych, zapomniałam niestety ich sfotografować, jeśli macie ochotę tam zajrzeć, dajcie znać. Reszta cieni, która się tam nie zmieściła wylądowała tu:



Podkłady, pudry.




Błyszczyki, szminki.




Eyelinery, kredki.




 Kremy, próbki.




 Róże, rozświetlacze.




Małe, czarne pudełka są domem kolczyków.



Zdjęcia można powiększyć klikając na nie.
Jeśli macie ochotę poznać bliżej którykolwiek z kosmetyków, piszcie :)

W najbliższym czasie na blogu pojawią się:
- haul,
- tag sunshine award,
- wyniki ankiety dot. maskar,
- kilka recenzji,
- rozdania dziewczyn.

Przypominam o moim rozdaniu, które miało zakończyć się 3 lipca, ale przedłużę czas zgłoszeń o jeden dzień,  tak więc macie czas do 4 lipca, do godziny 18.00. Zapraszam.


Pozdrawiam, Materialistka.

9 komentarzy:

  1. świetna kolekcja, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo masz tego, a jaki porządek ! Jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że też masz ten peeling do dłoni bardzo fajny jest.Bardzo fajne te szufladki do kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje pudełko z Empiku na lakiery <3 Świetna kolekcja a do tego jaki porządek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow . !
    ale mają zajefajne mieszkanka te kosmetyki . xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam te trójkolorowe szufladki, ale na razie tylko jeden zestaw - planuję dokupić następne, tylko chciałabym je upolować w jakiejś ciekawej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. opos: W tesco jest na nie promocja i są po 22.99 zł chyba. Normalnie kosztują 30 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego ;).
    Te szufladki są super !

    OdpowiedzUsuń