23 września 2011

Essence, express dry spray.

opis:
Pomaluj paznokcie jak zwykle, następnie spryskaj je sprayem z dystansu ok. 30 cm. Twój lakier wyschnie superszybko! Doskonały do skomplikowanych wzorków, które wymagają więcej niż jednej warstwy lakieru.

skład:
cyclomethicone, dimethicone, isododecane, acetyl tributyl citrate, ci 60725 (violet 2)




Jakiś czas temu prosiłyście mnie o recenzje tego produktu, więc oto jest. Zakupiłam go w nadziei, że pomoże mi skrócić czas wysychania lakieru, a tym samym uchroni mnie przed siedzeniem przez godzinę w bezczynności. Wiecie, jak to jest, zawsze jak się pomaluje paznokcie jest nagle masa ważnych rzeczy do roboty. Przynajmniej ja tak mam. Produkt z essence kosztował mnie ok. 10 zł, wiec nie są to wielkie pieniądze. Był moim pierwszym produktem tego typu.

Opakowanie jest bardzo estetyczne, przyjemne kolory, niewielkie. Atomizer w żadnym wypadku nie sprawia problemów, co jest sporym plusem.
Co do samego działania- nie zauważyłam, aby jakoś diametralnie przyspieszał wysychanie. Rzeczywiście utwardza wierzchnią warstwę lakieru, ale mimo tego trzeba posiedzieć spokojnie jeszcze z 15 minut, aby wszystko wyschło. Zauważyłam również, ze jego skuteczność zależy od lakieru, który wybierzemy, np. na lakierach safari działa bardzo średnio, sprawia, ze lakier robi się gumowaty i łatwo go na początku uszkodzić. Gdy spryskujemy zbyt mokre paznokcie i ze zbyt bliskiej odległości mogą stworzyć się na powierzchni lakieru bąbelki. Atomizer rozpyla spora ilość mgiełki, która nie jest dokładnie aplikowana na paznokcie ale osiada na wszystkim dookoła. Mgiełka nie ma intensywnego, ani przeszkadzającego zapachu, na paznokciach i dłoniach zostawia tłusty film. 

Dostaje również plusa za to , ze nie matowi lakieru. Co do tego, czy sprawdza się przy skomplikowanych wzorach , nie mogę się wypowiedzieć, gdyż zazwyczaj nosze jednolite paznokcie.

Podsumowanie:
dla osób, które nie mają problemów z posiedzeniem w bezruchu przez 30 min. będzie wystarczający. Warto zainwestować te 10 zł i przetestować, gdyż wydaje mi się, że dla wielu z Was może to być KWC w tej dziedzinie.

2 komentarze:

  1. Byłam ciekawa recenzji tego produktu i jednak się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten spray i mnie nie zachwycił jednak każdemu pasuje co innego :)

    OdpowiedzUsuń