3 października 2011

jesienne lakiery + paznokcie + paczka


Październik jest jednym z moich ulubionych miesięcy. Wiem, że dla większości z Was jesień nie jest zbyt atrakcyjną porą roku, ja ją jednak kocham. Na moich paznokciach  w tym czasie goszczą zazwyczaj stonowane odcienie, uwielbiam beże, brązy. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje. 

 1. Catrice, 490 Iron Mermaiden
2. Wibo, Express growth 81
 3. Essence, multi dimension, 76 Cool and the gang
4. Eveline, colour instant 627
 5. China glaze, 944 Ick-a-bod-y
6. Sensique, trendy nails, 305 lub 205
 7. Vipera, Jumpy, 120
8. Safari, 265
9. Lovely, color mania, 90

 10. China glaze, golden meringue
11. Catrice, 460 In the Bronx
12. Bell, 315
13. Golden rose, care + strong, 184
14. Essence, 50 Irreplaceable
15. Essence, 34 Walk of fame
16. Vipera, Jumpy, 176
 17. Safari, numerek się starł
18. Catrice, 110 Poison me, poison you!
19. Vipera, Jumpy, 140



A tymi lakierami mam dziś pomalowane pazurki. Kocham te kolorki, lakier z simple beauty świetnie się sprawdza, pięknie się mieni. Na zdjęciach trzeci dzień noszenia lakieru, nieźle się trzyma :) Nie mogłam się powstrzymać i podkolorowałam zdjęcia w photoshopie.






A oto paczuszka, która do mnie dziś dotarła, nie mogę się doczekać, kiedy sama sprawdzę, czy rzeczywiście te produkty dają tak piorunujące efekty. Jest to mój pierwszy olejek do włosów i mam nadzieję, że się polubimy. Kurację nail tekiem zaczynam jutro. :)

4 komentarze:

  1. mam ten olejek kokosowy.
    Na pewni będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog
    śliczne lakiery
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iron Mermaiden wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolekcja lakierów. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z NailTeka.

    OdpowiedzUsuń