18 września 2012

Zachmurzone niebo od Catrice


Up In The Air



 Uwielbiam lakiery Catrice, mam ich w swojej kolekcji całkiem sporo (w porównani z innymi markami),i z chęcią nabędę kolejne. 

 Najbardziej chyba cenię je za pędzelek. Jest szeroki i niesamowicie wygodny, można pomalować nim paznokieć jednym pociągnięciem. Niebieskości na paznokciach to również moja bajka. Mogłabym je nosić cały czas, nawet TŻ, kiedy chce mi poprawić humor i sam kupuje mi lakier wybiera niebieski :D



 Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier nakłada się równomiernie, nie tworzy smug. Dość szybko zasycha i trzyma się na moich pazurkach standardowo, bo ok. 2 dni. 

Kolor to błękit, ale nie czysty, a właśnie taki zachmurzony, z domieszką szarości. Idealnie pasuje do niego określenie zachmurzone niebo. Na pewno będzie gościł na moich paznokciach jeszcze nie jeden raz.



Moje Catrice:







Jakie kolory lakierów są waszymi ulubionymi?


O.

15 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam sobie lakier o nazwie "Toronto" od Catrice - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę iść upolować ten kolor, bo również mi się podoba:)

      Usuń
  2. Lakiery Catrice mają śliczne kolory, ale nie polubiłam się z nimi. Szybko zmieniają konsystencję i tracą na uroku używania. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat odpowiadają, może trafiłaś na felerne egzemplarze ;p

      Usuń
  3. ten srebrny bardzo mi się podoba :) Ja najbardziej lubie ostatnio kakaowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię niebieskie :))
    bardzo mi się podoba Miss Piggy Reloaded, dziwne że sama nie mam jeszcze żadnego lakieru Catrcie.. ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inaczej wygląda w buteleczce a inaczej na pazurkach! Fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo, kwestia światła i słabego aparatu :)

      Usuń
  6. bardzo ładny odcień, miałam kiedyś Catrice, ale to było raz i więcej po nie, nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten odcień. Ładny jest, ale wolę bardziej *smerfne* odcienie :D

    OdpowiedzUsuń