6 grudnia 2011

H&M zbiera plusy!

Zapewne większość z Was wie już o promocji Avanti i h&m.

Do gazety, która kosztuje 5,50 dodane są karty do tego sklepu o wartości 20 zł, tak więc mamy "na czysto" 14,50. Jest to naprawdę niezła okazja, ciekawa tylko jestem czy h&m się to opłaca. Na pewno zyskają sporo klientów. Na oficjalnej stronie h&m na facebooku pojawiła się informacja, że karty można ze sobą łączyć :) Obowiązują na całą kolekcję, a nie na jakąś jej część, czy tylko akcesoria :)

Bony będzie można wykorzystać w dniach 15-23 grudnia. Oczywiście skorzystałam z tej okazji, planuję kupić sobie coś ładnego na nadchodzące coraz większymi krokami Święta. W polowanie na gazety zaangażowałam całą rodzinę, jako, że nakład w moim mieście był już niemal całkowicie wyczerpany.

Udało mi się zdobyć 25 kart :D Czyli za 137 zł, które wydałam na gazety będę mogła wydać w h&m 500 zł. Wydaje mi się, że to całkiem dobry interes.



Dodatkowo w gazecie były karty startowe do hayah oraz próbki podkładu loreal :)

A Wy skorzystacie z tej okazji?

11 komentarzy:

  1. to zaszalałaś:D
    ja mam tylko dwie:/ a chciałabym jeszcze 2
    swoją droga to przy kasie trochę Ci zejdzie z nabiciem kwot z tych kart:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie zmienią regulaminu i nie okaże się, że można połączyć ze sobą maks. 3 karty np. ;p wkurzyłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak by zmienili to by była masakra, dużo dziewczyn kupiło po 10 numerów. bądźmy dobrej myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany haha ile tego ;) Ja kupiłam "tylko" dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja narazie mam 2, ale nadal szukam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. o rety ale zaszalałaś z tymi kuponami o.O haha :)
    Ale warto, ja też bardzo lubię H&M ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. oj widze ze zaszalejesz, nizle sie obkupiłas:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow.. to beda duze zakupy ;) ja nawet nie wiedzialam ze jest taka promocja :P

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na wizażu, że są osoby, które kupiły po 50 sztuk.... mnie martwi napis na odwrocie karty - że mają prawo zmienić regulamin bez powiadomienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie znalazłam żadnej:( życzę udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ho ho, ale kolekcja kart. Ja mam 4. Doszłam do wniosku, że chciałabym więcej, ale już nie było Avanti nigdzie :D

    OdpowiedzUsuń