19 lipca 2011

TAG: One lovely blog award


Otagowała mnie:


Adrianna z bloga: http://duzaatakamala.blogspot.com/,
za co serdecznie dziękuję :) 

 
Zasady:

  1. Podziękować za wyróżnienie.

2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 16 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Podać 7 faktów na swój temat.
7 faktów:
1. Jestem totalnie, ale to totalnie zakochana w moim narzeczonym, który jest cudowny i najchętniej spędzałabym z nim każdą sekundę mojego życia. :)
2. Kocham kryminały. Uwielbiam oglądać seriale kryminalne i czytać takie książki. 
3. Nie wyobrażam sobie dnia bez porządnej dawki muzyki. Właściwie słucham wszystkiego.
4. Moją kolejną zgubą, poza kosmetykami jest dobre jedzenie, a najbardziej to fast foody. Mój tyłek rozrasta się przez to do gigantycznych rozmiarów, ale cóż, życie jest za krótkie, żeby odmawiać sobie przyjemności ;p
5. Uwielbiam jeść, ale nie potrafię gotować. Potrafię spaprać nawet jajecznicę :(
6. Zakupy mnie uszczęśliwiają :D

7. Jestem okropnie kapryśna, niezdecydowana i straszna ze mnie bałaganiara :D
Taguję wszystkie blogi, które jeszcze nie brały udziału w tej zabawie.

1 komentarz:

  1. 3 , 4 , 7 - to tak samo jak ja :D
    coś nas jednak łączy . xDD

    OdpowiedzUsuń