14 stycznia 2012

Hean duo chromatic


Beautyblogs.pl






Hean jest polską firmą, w której asortymencie znajdują się zarówno kosmetyki kolorowe, jak i pielęgnacyjne. 
Firma, dzięki jakości kosmetyków oraz niewygórowanym cenom zyskuje sobie coraz większe rzesze kosmetykomaniaczek. W ich ofercie znajdują się również lakiery do paznokci. Dwa z nich miałam przyjemność testować. Jeden z lakierów, które otrzymałam to duo chromatic 608. 







Kolor jest nietypowy, nie przypominam sobie, żebym w ofercie innych firm widziała taki odcień. Jest to mocno mieniący się, raz bardziej morski, raz niebieskawy odcień, w którym zatopione są miliony bardzo drobnych srebrnych drobinek. Na paznokciach wygląda zjawiskowo i idealnie pasuje do karnawałowych kreacji. Pozostawia, niestety delikatne smugi.

W opakowaniu, które jest całkiem przyjemne dla oka i wygodne, znajduje się 7 ml lakieru, co dla mnie jest optymalną pojemnością, nie lubię lakierów, które mają np. 15 ml, bo i tak nigdy nie udaje mi się takiego lakieru wykończyć, a nawet dotrzeć do jego połowy. 

Pędzelek jest skośnie ścięty, niezbyt szeroki. Aplikacja nim jest bezproblemowa.

Konsystencja również nie budzi żadnych zastrzeżeń. Jest na tyle gęsta, żeby nie rozlewać się nam po skórkach, ale nie na tyle, żeby nie możliwe było położenie idealnie cieniutkiej i gładkiej warstwy. 

Lakier przy dwóch cienkich warstwach, gdyż taka ilość zapewnia idealne krycie, schnie dość szybko i bezproblemowo. Na paznokciach bez uszkodzeń wytrzymuje 3 dni. Stosowałam go na bazę Nail Tek. 




Jedynym minusem może być dostępność tych kosmetyków. Możecie je zamówić na stronie internetowej: www.hean.pl


Podsumowując- lakier na każdą kieszeń o niespotykanym kolorze i ponadprzeciętnej jakości



7 komentarzy:

  1. Akurat ten odcień mi się nie podoba ale kosmetyki Hean ogólnie bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor powalający, idealny na imprezę czy wieczorne wyjście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, choć nie jest to mój faworyt z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawie wygląda ten kolorek, jakby był bez tych błyszczących drobinek to bardziej by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor!! ^^

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie sie prezentuje ale nie moj kolorek

    OdpowiedzUsuń